
POMOČ V PRIMERU OKVARE VOZILA.
Storitev BMW za pomoč v primeru okvare vozila v Sloveniji: 080 10 38
Ali imate kakršna koli vprašanja glede storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila? Če jih imate, nas v vseh drugih državah, ki jih pokriva storitev BMW za pomoč v primeru okvare vozila, pokličite na številko +386 8 200 29 11.Lokalna pomoč v primeru okvare vozila
Pomoč pri predrtih pnevmatikah in težavah na cesti
Pomoč v primeru izpraznjene baterije ali težav s polnilnim kablom pri vozilih BMW i
Vleka do najbližjega servisnega partnerja BMW
Nadaljevanje poti s taksijem
Hotelska namestitev
Nadomestno vozilo
Druge storitve za zagotavljanje nemotene mobilnosti
Če okoliščine to zahtevajo, bomo plačali tudi stroške vaše vrnitve domov z vlakom ali letalom – do zneska, ki je omenjen zgoraj.
Če boste morali plačati stroške zaradi pobiranja vozila, jih bomo krili največ do zneska, omenjenega zgoraj. Po potrebi bomo organizirali prevoz vozila nazaj k vam domov v vašem imenu, če popravilo traja več kot tri delovne dni od časa sprejema vozila v delavnico do napovedanega časa dokončanja popravila. V tem primeru mora biti tudi vaše prebivališče oddaljeno več kot 100 km od mesta okvare. Vračanje vozil iz tujine lahko traja do približno deset dni (skupni prevoz).*
* Opomba za to storitev: stroške več ločenih storitev, namenjenih vaši nemoteni mobilnosti, je mogoče povrniti le do zneska največ 500 € za eno okvaro vozila.
Povračilo stroškov
Obseg
Albanija, Andora, Avstria, Belgija, Bosnia in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Češka republika, Republika Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Velika Britanija, Grčija, Madžarksa, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Makedonija, Malta, Monako, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Srbija in Črna gora, Švedska, Švica, Slovaška, Slovenija, Španija (vklj. s Kanarskimi otoki) in Turčija.
Ali imate kakršna koli vprašanja glede storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila? Če jih imate, nas v Sloveniji pokličite na telefonsko številko: 080 10 38, in na številko +386 8 200 29 11 v vseh drugih državah, ki jih pokrivajo storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila.
Celovite mobilne storitve za dve leti
Obnova mobilne garancije
Tudi če rednega servisnega pregleda niste opravili v pooblaščeni delavnici BMW, vam nič ne more preprečiti podaljšanja mobilne garancije. Tudi če se dogovorite, da boste naslednji redni servisni pregled opravili v pooblaščeni delavnici BMW, bo mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare samodejno obnovljena za naslednjih 24 mesecev, vendar za največ deset let od prve registracije. Upoštevajte: mobilna garancija za storitve BMW za pomoč v primeru okvare vozila v vsakem primeru poteče po desetih letih od datuma prve registracije vašega vozila.
Izključitve mobilne garancije

NEZGODNA ASISTENCA BMW.
Ko pokličete nezgodno asistenco BMW, dobite jasna navodila, kako se morate vesti na prizorišču nesreče. V vašem imenu pokličemo policijo, stopimo v stik z najbližjim servisnim partnerjem BMW in po potrebi organiziramo vlečno službo. V nadaljevanju uredimo vse formalnosti z zavarovalnico, priskrbimo nadomestno vozilo in svetujemo glede drugih možnosti potovanja.
Ker vam želimo čim bolj učinkovito pomagati, nam ob klicu povejte svoje ime, model vašega vozila BMW, kot je zapisan v prometnem dovoljenju, in vaš trenutni položaj. Če želite več informacij glede klicnega centra BMW za primer nezgod, povprašajte svojega partnerja BMW in servisnega partnerja BMW.
Klicni center BMW v primeru okvare vozila v Sloveniji: 080 10 38
Če potrebujete pomoč na mestu dogodka, se obrnite na klicni center nezgodne asistence BMW.Pregled prednosti:
S storitvijo nezgodne asistence BMW se lahko v trenutku zanesete na hitro in strokovno pomoč v trenutku.- Storitev je na voljo 24 ur na dan, 365 dni v letu
- Beleženje podatkov o nezgodi
- Organizacija vlečne službe
- Obveščanje najbližjega servisnega partnerja BMW
- Organizacija nadomestnega vozila (najem) in svetovanje o drugih možnostih potovanja
- Profesionalno popravilo po nezgodi v skladu s standardi proizvajalca
Storitve klicnega centra BMW za primer nezgod
Pregled storitev:
- Brezplačni 24-urni klicni center za obveščanje o nezgodi
- Obveščanje policije in služb za nujne primere
- Organizacije vlečne službe in nadomestnega vozila (najem) za čas trajanja popravila
- Obveščanje najbližjega servisnega partnerja BMW
- Partner BMW vam pomaga pri pošiljanju poročila vaši zavarovalnici
- Zagotovilo, da bo vaše vozilo popravljeno v pooblaščeni delavnici za vozila BMW
- Obdelava računov in urejanje zahtevkov z zavarovalnico prek partnerja BMW
- Splošna priporočila, kako ravnati po nezgodi
- Svetovanje o drugih možnostih potovanja
- Povezani stroški, npr. stroški vlečne službe, stroški popravila, nadomestnega vozila itd., niso vključeni v storitev
Profesionalno popravilo po nezgodi
Informacije o reševanju za potnike
Reševalni načrti za vozila BMW
Zavrnitev odgovornosti: Vsebina reševalnih podatkovnih listov je namenjena zgolj uporabi izurjenih članov reševalnih služb, za tehnično reševanje oseb.
Nalepka za vetrobransko steklo

EN KLIK DO STORITVE BMW ROADSIDE ASSISTANCE PREK APLIKACIJE BMW CONNECTED.
Tudi v vsakdanjem življenju se soočamo s poplavo podatkov in podob. Če se nato zgodi nekaj izjemnega, je ključnega pomena, da lahko razberemo vse pomembne podrobnosti z enim samim pogledom. Intuitivno in priročno. Aplikacija BMW Connected vas neposredno poveže s storitvijo BMW za pomoč v primeru okvare vozila ali nezgodno asistenco in posledično s pristojno kontaktno osebo. V trgovino App-Store V trgovino Google PlayTM
SISTEM BMW ZA KLIC V SILI.
Pregled prednosti:
- Samodejno zaznavanje nezgode
- En klik za pomoč
- Samodejni prenos lokacije
- Neposredna podpora s strani družbe BMW
- Vlečna služba po potrebi
- Stik s pooblaščenim/odobrenim servisnim partnerjem BMW